Klantenbeoordeling:
5/5
Klantenbeoordeling:
5/5
Hegen wordt beoordeeld met een 4.9
Gratis verzending boven de €75
Betaal later met Klarna
Verzending binnen 1-3 werkdagen
Previous slide
Next slide

Retourneren & garantie

REGISTREER UW KOLFAPPARAAT

Registreer hier uw Hegen PCTO ™ elektrische borstkolf.

 

Hulppagina kolf apparaat: problemen oplossen

Klik hier

 

RETOURNEREN EN GARANTIE

Retourneren

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan Hegen.nl bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat aan Hegen.nl retourneren, conform de door Hegen.nl verstrekte redelijke en duidelijke instructies, vermeldt in de Algemene Voorwaarden.

Garantie

Hegen Pte Ltd behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de Algemene Voorwaarden. Deze garantie biedt dekking na verkoop op het elektrische kolfapparaat en de stroomadapter voor een periode van 1 jaar. Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door een ongeluk, verkeerd gebruik of misbruik, wijziging, onjuist onderhoud en aansluiten op een onjuiste elektronische voeding. Deze garantie gaat in op de aankoopdatum.

 

Garantieservice is strikt alleen voor inloopservice bij ons Hegen Customer Service Center in Heerhugowaard. De volgende documenten MOETEN worden voorgelegd tijdens de afspraak:

  • Origineel aankoopbewijs
  • Garantiebevestiging die naar uw e-mail is gestuurd na registratie van uw product

Dit product is gegarandeerd voor slechts één gebruiker en is niet overdraagbaar. Hegen Pte Ltd behoudt zich het recht voor om het product te repareren en/of te vervangen, onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

DEFECT MELDEN EN AFSPRAAK MAKEN

Voor vragen over dit garantiebeleid of als u reparatie en/of vervanging van dit product nodig heeft, kunt u ons een e-mail sturen op garantie@hegen.com met uw bestelreferentie, originele factuur/ontvangstbewijs, evenals een foto en beschrijving van het defect.