Op basis van 172 Amazon reviews: 5/5
5/5

Retourneren & garantie

REGISTREER UW KOLFAPPARAAT
Registreer hier uw Hegen PCTO ™ elektrische borstkolf.

 

RETOURNEREN EN GARANTIE
Hegen Pte Ltd behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de Algemene Voorwaarden. Deze garantie biedt dekking na verkoop op het elektrische kolfapparaat en de stroomadapter voor een periode van 1 jaar. Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door een ongeluk, verkeerd gebruik of misbruik, wijziging, onjuist onderhoud en aansluiten op een onjuiste elektronische voeding. Deze garantie gaat in op de aankoopdatum.

 

Garantieservice is strikt alleen voor inloopservice bij ons Hegen Customer Service Center in Heerhugowaard. De volgende documenten MOETEN worden voorgelegd tijdens de afspraak:

  • Origineel aankoopbewijs
  • Garantiebevestiging die naar uw e-mail is gestuurd na registratie van uw product

Dit product is gegarandeerd voor slechts één gebruiker en is niet overdraagbaar. Hegen Pte Ltd behoudt zich het recht voor om het product te repareren en/of te vervangen, onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

DEFECT MELDEN EN AFSPRAAK MAKEN
Voor vragen over dit garantiebeleid of als u reparatie en/of vervanging van dit product nodig heeft, kunt u ons een e-mail sturen op garantie@hegen.com met uw bestelreferentie, originele factuur/ontvangstbewijs, evenals een foto en beschrijving van het defect.